Kötü Çocuk (2017) Full Film İzle | Filmozu | Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Tek Parça 720p Film İzle
Sitemizde şuan toplam 1192 film bulunmaktadır.

Kötü Çocuk (2017) Full Film İzle

8


471.502
FILM BILGILERI 2 hafta önce eklendi
Kötü Çocuk (2017) Full Film İzle

Filmin Konusu : Kötü Çocuk filmi son dönem popüler olan romanların sinema dünyasına uyarlanarak beyazperdeye uyarlanan filmdir. Kötü Çocuk filmi Kayla isimli 17 yaşında ki bir kız çocuğunun çok uzun yıllardır görmediği babasının yanına taşınması ile başlıyor. Kötü Çocuk filminin hikayesi Kayla’nın eğitim öğrenimini devam ettirmek amacı ile babasının evine en yakın olan okula yazılması ile yeni tanıştığı Cansu, Ömer ve Meriç isimli arkadaşlarından Meriç’in hiç görünmeyen ve hiç fark edilmeyen siyahın içinde ki beyaz nokta ya da beyazın içinde ki siyah nokta misali fark edilmeyen bilinmeyen özelliklerini görüp yaşadıkça kendi hayatını gidişat yönünde ciddi değişimlerin yaşanması ile değişen hayatının kendisini ne derecede etkilediğini izleyeceğiz.

Keyifli seyirler diler filmozu.net

Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Gençlik, Romantik
Filmin Yapımı : 2017 – Türkiye
Filmin Süresi : 02 Saat 05 Dakika
Filmin Senaristi : Yağız Alp Akaydın
Filmin Yönetmeni : Yağız Alp Akaydın
Filmin IMDB Puanı : 2.2
Filmin Vizyon Tarihi : 20 Ocak 2017
Filmin Başrol Oyuncuları : Tolga Sarıtaş, Afra Saraçoğlu, Yiğitcan Ergin
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : Kötü Çocuk

Tür: 2017 Filmleri, Gençlik Filmleri, Romantik Filmler, Türk Filmleri, Yerli Film İzle

Yapım: 2017 - Türkiye

IMDB Puanı: -

Yönetmen: Yağız Alp Akaydın

Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Afra Saraçoğlu, Yiğitcan Ergin

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kötü Çocuk (2017) Full Film İzle” filminde 37 Yorum bulunuyor.
  1. duygu - 7 ay önce demiş ki:

    ml

  2. Selin - 7 ay önce demiş ki:

    Başlık “Kötü Çocuk” filmin açıklaması da belli. Ama sizin gösterdiğiniz film alakasız.

  3. derya - 7 ay önce demiş ki:

    neden film yasaktir

  4. seyirci - 7 ay önce demiş ki:

    OROSPUYMUŞSUN BU FILM KOTU COCUK DEGIL INSANLAR I KANDIRMAYA CALISMAYIN ARTIK!!!

  5. MEHMET - 6 ay önce demiş ki:

    BOŞUNA BEKLEMEYİN FİLM AÇILMIYOR SADECE SİNEMALARDA AMA CİDDEN FİLİM 4+4 LÜK SÜPER BİR FİLM 🙂

  6. Açelya - 6 ay önce demiş ki:

    Çok güzel

  7. ANONİM - 6 ay önce demiş ki:

    neden kötü çocuk adı altında yayınlıyorsunuz filmi insanları kandrırmaya siz bari çalışmayın ya..

  8. ojıfsjsıknjkrsjhrlkhjr - 6 ay önce demiş ki:

    kötü çocuk yerine niye başka bir film yüklüyorsunuz

  9. aybüke - 6 ay önce demiş ki:

    yüklenen film kötü çocuktan 67589403 kat daha güzel. farkındalık testi gibi bi’ şey sanırsam

  10. İsimsiz - 5 ay önce demiş ki:

    Ya ne kadar kotu bi site bi film aciyorum baska film cikiyo tum filmler boyle cok kotu

  11. dicle - 5 ay önce demiş ki:

    en çok beklediğim ve merak ettiğim filmlerin başında bu kötü çocuk filmi geliyor. kitabını okuduğumda çok beğenmiştim umarım kitabı ile aynı hissiyatı yaşatır bana

  12. azra - 5 ay önce demiş ki:

    güzele benziyor film

  13. uyıklıff - 5 ay önce demiş ki:

    ne sahtekar primci insanlarsınız filmin afişini koyuyorsunuz,film var diyorsunuz yalancılar! en az 50 filmin böyle sizin gibi site sahiplerini varya …

  14. eyv. - 5 ay önce demiş ki:

    eyvallah…

  15. ayaz - 5 ay önce demiş ki:

    size inanipta bide reklam verenlere sormak gerek bir daha bu siteyi acmam engelliyorumda simdi

  16. ümmiye - 5 ay önce demiş ki:

    başrolda ki kız daha seksi, daha bi emin, daha bi gizemli falan olsa imiş cuk diye oturmuş olup filmin seyir keyfide tavan yapardı.

  17. hande - 5 ay önce demiş ki:

    film ne zaman internete düşecek bilgisi olan yok mu

  18. melike - 4 ay önce demiş ki:

    FİLM AÇILMIYOR

  19. eylem - 4 ay önce demiş ki:

    kitabını okuyan biri olarak film izlenir ve Türkiye şartlarında iyi çekilmiş bir film

  20. elif - 4 ay önce demiş ki:

    İlk wattpadde bir hikâyeydi , sonra kitap oldu. Ve şimdi film. Başarıya bak be ????????

  21. Beyza - 4 ay önce demiş ki:

    Film açılmıyor.

    • admin - 4 ay önce demiş ki:

      filmin bütün videoları çalışıyor. lütfen, tekrar deneyiniz.

  22. Buse - 4 ay önce demiş ki:

    Film acılıyor ve simdi izliyorum sahtekar degil bence bu site

  23. Buse - 4 ay önce demiş ki:

    Openload baslata bastiginizda reklam cikiyo reklam kendini acmadan geri tusuna basin sonra tekrar baslatma tusuna basilinca aciliyo
    Bu openload reklam veriyo oyuzden boyle siteyle alakasi yok

  24. .. - 4 ay önce demiş ki:

    ay bunun kadar gereksiz bir şey daha hayatta yok

  25. Wattpad delisin Rabia - 4 ay önce demiş ki:

    Ya indiremiyorum biliyorsaniz link atsaniz ama ucretsiz.

    • admin - 3 ay önce demiş ki:

      torentten bulabilirsiniz filmi. bi bakmanız yeterli.

  26. bad boy fan - 3 ay önce demiş ki:

    kitabını okurken çok keyif almıştım lakin filmi kitabı kadar iyi değil ama bu izlenmemesi ya da izlenmeyecek kadar kötü manasını taşımıyor sadece beklentimin altında kaldı bunda en büyük etken Afra Saraçoğlu’nun oyunculuk performansı idi. hem bir de film acele çekilmiş gibi mi ? yoksa bana mı öyle geldi ?

  27. asdf - 3 ay önce demiş ki:

    siz bu filmi kitaptaki gibi değil kendi istediğiniz gibi yapmışsınız

  28. tülay - 3 ay önce demiş ki:

    Bu film için yapılan eleştiriler çok olumsuz yönde idi. Bu sebepten ötürü filmi izlemeyi düşünmüyordum ama yinede bu izleyeyim dedim ve filmi çok beğendim. Anlamadım şey filmin neyini beğenmediniz ? Açıklarsanız sevinirim.

  29. Merve - 3 ay önce demiş ki:

    Kitabını bilmiyorum ama film alacakaranlık almışlar da normal hayata uyarlamaya çalışmışlar gibi afişi bile aynı esinlenme olur ama bu kadar da aynı yapılmaz yani yapilmamali ????????

  30. Cemre - 2 ay önce demiş ki:

    Kötü çocuk gelmiş nasıl indirebilirim

    • admin - 2 ay önce demiş ki:

      idm niz varsa idm ile rahatlıkla indirebilirsiniz. yoksa da internetten rahatlıkla indirip kurabilirsiniz. bu programı kullanmanızı tavsiye ederim.

  31. hatice - 2 ay önce demiş ki:

    Bu Film watpadd daki Kötü Çocuk romaınından bire bir mi uyarlandi?

    • admin - 2 ay önce demiş ki:

      evet, Büşra Pekin’in watpadd de yayınladığı romandan oynama yapılmadan çekildi.

  32. shati - 2 hafta önce demiş ki:

    super

  33. kübra - 1 hafta önce demiş ki:

    çok ergen filmi sahneden sahneye atlıyor,baş rolde ki kız abartılı oynuyor ve evet alaca karanlık çakması