İkimizin Yerine 2016 Full HD Tek Parça 720p Film İzle | Filmozu | Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Tek Parça 720p Film İzle - Part 5
Sitemizde şuan toplam 951 film bulunmaktadır.

İkimizin Yerine 2016 Full HD Tek Parça 720p Film İzle

56


436.412
FILM BILGILERI 8 ay önce eklendi
İkimizin Yerine 2016 Full HD Tek Parça 720p Film İzle

Filmin Konusu : İkimizin Yerine filmi, yönetmenliğini Umur Turagay’ın yaptığı senaristliğini Pınar Bulut’un kaleme aldığı 2016 Türk yapımı yerli dram filmidir. Daha doğmadan yaşayacan hayatı görseydin eğer yinede dünyaya gelmek istermiydin ? Ben isterdim. Bir günde aynı şeyler olmasın be. Çiçek’in doğum gününde tutduğu dilek “Allah’ım bir şey olsun hayatımda, bir mucize olsun.” Bir süre okulda ki derslerine yeni bir hoca girecek. Kendisi İstanbul’dan gelmiş. Aşık olacağınız kişiyi bulun sonra bırakın sizi öldürsün demişti huysuz bir bilge. Vücudumda ki her hücre “yapma Çiçek !!!” diyordu. Sana göre değil bu adam. Canın yanacak. Uzak dur ondan. Bizim biricik, sihirli ve imkansız hikayemiz işte böyle başladı. Bizi yok eden acılar var hayatta. Bide bizi büyüten acılar var. Seni düşünmek güzel şey. Seni düşünmek ümitli şey. Dünyanın en güzel sesinden, en güzel şarkıyı dinlemek gibi bri şey. Seni düşünmek güzel şey. Seni düşünmek ümitli şey. Fakat artık ümit yetmiyor bana. Ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum. Sana bir şey söylemem lazım. Söyle. İkimizin Yerine filminin yapımcısı TAFF Pictures (Tam Aile Filmleri Fabrikası) sponsorluğunda çekilmiştir. Türk sinemasının son 10 yılında yetiştirdiği güzel yüzü ve fiziği ile ön plana çıkan Sereay Sarıkaya ile Türk sinemasında ve televizon dizilerinde çok başarılı karakterlere hayat vermesi, canlandırdığı karakterlerde ki duruşu karizmatik dış görünüşü, sesi, ses tonu ve konuşmaları ile kendisine yer edinmeyi başarmış (kendisini kanıtlamış) Nejat İşler ile birlikte rol alacak ikilinin dramatik aşk hikayelerini izleyeceksiniz. Yani İkimizin Yerine filmi Bursa’nın Marmara Deniz kıyısında bulunan Mudanya’dan İstanbul’a uzanacak olan hikayesiyle ve etkileyici kadrosuyla 2016’nın en iddialı yerli yapımlar arasına girmeye hazırlanan “İkimizin Yerine” ilerleyen dönemde seyirciyle buluşacak. İkimizin Yerine sinema filminde Serenay Sarıkaya, küçük bir kasabada yetişmiş, tüm ayrıntılarıyla sürekli kendini tekrarlayan hayatına dair sorguladığı soruları cevaplayamayan Çiçek karakterine hayat verirken beyazperde de seyircisiyle buluşmaya hazırlanıyor. Başarılı oyuncu Nejat İşler ise Çiçek’in hayatını değiştirecek ilk büyük aşkı, edebiyat öğretmeni Doğan’a hayat verecek. Serenay Sarıkaya ve Nejat İşler’in başrollerini üstlendiği İkimizin Yerine isimli filmin çekimleri geçtiğimiz yaz tamamlandı. Filme ait ilk bilgiler ortaya çıktı. Yukarda youtube videosunda bilgiler yer almaktadır. Serenay Sarıkaya küçük bir kasabada büyümüş Çiçek karakterini, Nejat İşler ise Çiçek’in hayatını değiştirecek büyük aşkı edebiyat öğretmeni Doğan’ı canlandırıyor.

Keyifli seyirler diler filmozu.net

Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Dram
Filmin Yapımı : 2016 – Türkiye
Filmin Süresi : 02 Saat 06 Dakika
Filmin Senaristi : Pınar Bulut
Filmin Yönetmeni : Umur Turagay
Filmin IMDB Puanı : 6.1
Filmin Vizyon Tarihi : 21 Ekim 2016
Filmin Başrol Oyuncuları : Nejat İşler, Serenay Sarıkaya, Taner Birsel, Zerri Tekindor, İştar Gökseven ve Özgür Emre Yıldırım
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : İkimizin Yerine

Tür: 2016 Filmleri, Dram Filmleri, Romantik Filmler, Türk Filmleri, Yerli Film İzle

Yapım: 2016 - Türkiye

IMDB Puanı: 6.1

Yönetmen: Umur Turagay

Oyuncular: Nejat İşler, Serenay Sarıkaya, Taner Birsel, Zerri Tekindor, İştar Gökseven ve Özgür Emre Yıldırım

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“İkimizin Yerine 2016 Full HD Tek Parça 720p Film İzle” filminde 49 Yorum bulunuyor.
  1. Cansu - 6 ay önce demiş ki:

    Vizyona girsede izlesek artık

  2. neriman - 6 ay önce demiş ki:

    Muazzam ikili olmuş bunlar ya, çok tatlılar

  3. laklak - 6 ay önce demiş ki:

    Film çok etkileyici

  4. Serenay - 5 ay önce demiş ki:

    Seyir zevki yüksek yapmışlar iyi yani

  5. medcezir - 5 ay önce demiş ki:

    serenay sarıkaya medcezirdeki oyunculuğunun aynısını sergilemiş. medcezir biteli 1.5 sene olmuş sıfır gelişim yazık.. 🙁

  6. sena - 5 ay önce demiş ki:

    Hoş bir filme benziyor ben nejat işleri tekrar göreceğim için çok heyecanlıyım

  7. hamza - 5 ay önce demiş ki:

    Hemen düşer mi internete ?

    • admin - 5 ay önce demiş ki:

      Kesin bilgim yok. Ne desem yalan olur.

  8. requ - 4 ay önce demiş ki:

    film film where is the film ??

  9. asm - 4 ay önce demiş ki:

    Daha ne kadar bekleyeceğiz ?

  10. işler abi - 4 ay önce demiş ki:

    ozlettin be kendini Nejat Abi açma artık arayi bu kadar

  11. bmelis - 4 ay önce demiş ki:

    filmi açamıyoruz.başka filmler çıkıyor…

  12. mustafa - 4 ay önce demiş ki:

    arkadaslar film nejat işlerin baska bir filmi yani bosa acıp o filmdir diye izlemeyin

  13. ali veli - 4 ay önce demiş ki:

    güzel

  14. Murat - 4 ay önce demiş ki:

    Yumurta filmini verip İkimizin Yerine diye kandıran orospu çocukları sizi. Şerefsiz piçler.

  15. adaffwaew - 4 ay önce demiş ki:

    İKİMİZİN YERİNE DİYE GİRİYORUZ KAYBEDENLER KULÜBÜ ÇIKIYOR ŞİKAYET EDİCM SİZİ..

  16. Zeynep - 3 ay önce demiş ki:

    Bu nedir? Hic utanma kalmadi mi yahu ayip denen bir sey var, ikimizin yerine filmine tikliyoruz kaybedenler kulubu cikiyor, siz kimi kandiriyorsunuz?

  17. İsmail - 3 ay önce demiş ki:

    Bekliyoruz

  18. veli - 3 ay önce demiş ki:

    hll olsun iyi

  19. Kimse kim - 3 ay önce demiş ki:

    Adam mı kandırıyorsunuz siz ya nejat işlerin baska bir filmini koymuşlar hadi bunu izleyelim barı dedık zamana yazık ya hayatımda hıc bukadar sacma konusuz bır fılm gormedım

  20. Aylin - 3 ay önce demiş ki:

    Tşklerrr bide izleyebilsemm:(

  21. Jesiee - 3 ay önce demiş ki:

    Yorum

  22. Aysu - 3 ay önce demiş ki:

    Acilmiyo

  23. asdasdasdasd - 2 ay önce demiş ki:

    senin ben fake yazılarınızıda sikiyim be orospu çocukları her link ayrı flimmi olur kahpe evlatları bu siteyi enggeliyorum önüme çıkmasın anasını sikişmişler

  24. NESLİŞ - 2 ay önce demiş ki:

    ACIL

  25. Çiğdem - 2 ay önce demiş ki:

    ikimizin yerine yazıyor kaybedenler kulübü açılıyor

  26. fdv - 2 ay önce demiş ki:

    x c

  27. x x - 2 ay önce demiş ki:

    dolandırıcısınız. bu film yerine kaybedenler klübünü koymek da neymiş???

  28. Osman - 2 ay önce demiş ki:

    Başka fifm koymuşsunuz hiçim utanma yok sizde şerrolar

  29. AmyPond - 2 ay önce demiş ki:

    Yılbaşına yanlış film izleyerek girdim sizin yüzünüzden ABV sizin gibi sitenin Nejat İşler’i görüp yer bunlar dediniz galiba kaybolan 1 saatimi geri istiyorum. Güzelim dizi siteleri yerine sizin gibi sahtekarları engellesin BTK inşaallah!!!!

  30. ayşe - 2 ay önce demiş ki:

    izlemek istiyorum sadece ama açılmıyor…

  31. murat - 2 ay önce demiş ki:

    Nasıl bir site böyle gördüm en kötü berbat dolandırıcı bir site hiç bir flim dogru degil korsan sinema cekimleri yüklü nerde bunları denetleyen bilişim kurulu

  32. elektro - 2 ay önce demiş ki:

    izleyemedik henüz

  33. yarak - 2 ay önce demiş ki:

    ulan amın çocukları film gelmemiş olabilir tamam. be amına koyduğum niye yerine başka film koyup insanların vaktini çalıyon geçmişi siktiğimin ibnesi

  34. Sinem - 2 ay önce demiş ki:

    Süper bir film

  35. sikerim ya - 2 ay önce demiş ki:

    dşşakmı geçiyonuz amcklr

  36. ADAM MI KANDIRIYOSUNUZ - 2 ay önce demiş ki:

    insanı böylesine kandıran bir site daha görmedim. hangi filmi açsam oyuncuların başka bir filmi çıkıyor. aptallar bi iş yapacaksanız doğru düzgün iş yapın.

  37. moazam - 1 ay önce demiş ki:

    guzel bi film

  38. moazam - 1 ay önce demiş ki:

    guzel bi film elleriniz saqlik

  39. lezgin - 1 ay önce demiş ki:

    çok güzel tşk

    • admin - 4 hafta önce demiş ki:

      rica ederim. biz teşekkür ederiz filmi sitemizden izlediğiniz için.

  40. KUZU - 1 ay önce demiş ki:

    yorumlar yalan icinden yumurta adli film cikti

  41. Zafer - 4 hafta önce demiş ki:

    Filim bu deyil ki

  42. can - 4 hafta önce demiş ki:

    farklı bir film var.Kandırmak değil de nedir?

  43. Nbhh - 4 hafta önce demiş ki:

    Açılmıyor

  44. X - 3 hafta önce demiş ki:

    Filmin adı “Yumurta” bizde “İkimizin Yerine” filmini izliyoruz sanıyoruz.Bu ne rezillik ya bu ne saygısızlık.Allah belanızı versin sizin.

  45. shameeee - 2 hafta önce demiş ki:

    açılmıyoo

  46. qweqwewq - 2 hafta önce demiş ki:

    tassak mi geciyonuz orospu evlatlari…

  47. sevgi - 1 hafta önce demiş ki:

    FİLM MUHTEŞEM 3D SEÇENEGİNİ DENEYİN hdfilmizle.kim